onsdag 1 juli 2009

Mitt första bokmärke

Ett bokmärke som ska till mor min... Inser att det nog blir svårt att få plats med det i en pocketbok, men det får väl ligga i boken på sängbordet då ;-) Var i allafall kul att göra och kul som omväxling till vanliga kort. Inser att ja behöver ta mig i kragen och framkalla lite kort så jag kan scrappa LO's igen
Nu väntar jag med spänning på omröstningen hos Yoli för att se hur det gick med deko-kitet. Nervöst men kul. Tror inte på någon vinst på något sätt men det ska bli väldigt roligt att se hur de andra tolkat deko-kiten!
I morgon är det flyttlass som gäller. Tyvärr inte eget utan det är lillebror som ska byta lägenhet mot en större! Grattis säger vi till honom!

6 kommentarer:

Bettan sa...

Det blev ju jättefint! :o) Varför skulle det inte få plats i en pocketbok?
Oj, vad mycket du gjort sedan sist jag hade tid att ta en ordentlig bloggrunda!...nån som har blivit berlockberoende ;-) Det är ju såååå snyggt!
Hoppas allt är bra och du får en skön kväll!

Tygbiten sa...

Åh jättefint. Klart det funkar i en pocketbok. Så glad din mamma kommer att bli!
Kram

Unknown sa...

Ljuvligt!!

Pyzzlan sa...

Tar en väl behövd bloggrunda. Du har gjort mycket fint. Bokmärket är ju så fint så det bara måste ju locka till läsning! Ha det gott!

ZozzosLiv sa...

Jaa jätte fint...Fina blomuppsättningar:-) O som dui vet så är jag ju svag för blommor..;-) Kraamar

Cyllan sa...

Du om man sätter blommorna över kanten på boken passar bokmärket hur bra som helst och så får man en snygg utsmyckning på boken (ler).
Är lite avis på er som kan får till blommor såå snyggt..de få gånger jag provat sätta på många blommor ser det bara hemskt ut..hihiii.
Ha en bra dag
kraaam C