måndag 13 juli 2009

Mini-semester-tripp del 1

I morgon bär det av till Eskilstuna. Vi ska på mini-semester-tripp! Bara över natten, men ändå en liten semester i micorstorlek. Vi ska på Zoo är det meningen. Vi var ju på Kolmården för ett par år sedan, innan lilltjejen var född (faktiskt första dagen jag visste att jag var gravid med henne *ler*). Men nu kändes det som att det var dags igen. Både för att sonen börjar bli så stor att han kan uppskatta det mer och för att hon börjar bli så stor att hon uppskattar det iaf lite ;-)
Men... självklart kommer mörka moln på vår himel, som alltid när vi planerar något. Maken gick och la sig med magknip och illamående igår kväll och det har inte gett sig under dagen. Så har vi otur så blir det ingen resa alls. Men vi har inte gett upp hoppet! Man säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan och så känns det verkligen. Så länge det inte handlar om magsjuka, vilket jag har svårt att tro (peppar peppar!!) så åker iaf jag och barnen. Håll tummarna för oss!
Blir det nu av så har vi hyrt stuga på Parken Zoo och sover granne med djuren :D
Eftersom jag inte har fått något scrappat, som alltid när maken är hemma ;-) Så blir det idag bilder på de små istället, tagna för ett par helger sedan...

Mina troll:

2 kommentarer:

Jiz sa...

Gullungar. Saknar er.

Iram Saleemi sa...

Vilka sötisar du har:) Ha en trevlig microsemester med familjen imorgon!

Kram Iram