fredag 17 juli 2009

Jag vann!?!!!

Jag tror knappt att det är sant... Just nu är jag i 7e himlen! Mitt lilla kort vann deko-utmaningen innehos underbart inspirerande Yoli! Med den konkurensen så trodde jag aldrig att jag skulle kunna vinna... Det var en mycket jämn kamp! (2an, som var ett underbart kort!, kom endast två röster efter). Jag var nöjd med kortet när det var klart, men så här bra trodde jag INTE att det skulle gå så jag är klart överraskad!

Tack alla ni som har röstat på mig! Tack för alla underbara kommentarer här inne! Dagar som den här ger mig glädje och styrka att fortsätta scrappa även när familjen ibland klagar över att det tar tid ;-)

Det som ingick i kitet från Yoli var:
  • 2 st mönsterpapper (brunt, beige och orange med blommor/linjer).
  • 1 st rosa miniros
  • 3 guldpaljetter
  • 1 rosa band
  • 1 naturfärgat snöre
  • Vit tag
  • Retroblommor i olika färger och storlek
  • 1 grönt blad
  • 2 knappar

Här är mitt bidrag:Klickbara minibilder...


Har faktiskt fått ihop hela 2 st kort idag trots vackert väder och hela familjen hemma. Tack älskling för att jag fick lite egentid att scrappa på!! Men inget av korten får ni se idag, i morgonkväll kanske det ena kommer om ni har tur ;) Det andra är till en kort-utmaning på FL så det får ni inte se förän den omröstningen är klar! :-)
Nej, nu ska jag krypa ner i soffan med min underbara man och fortsätta vara lycklig över alla underbara människor här ute som gillar det jag gör!




3 kommentarer:

Yoli Design sa...

hihihi jaaa grattis...
men du å tvån var ju nära varann. men överlägsna de andra!! :P hihi

Jaaaa det är så fint kortet!! mumsigt... Å du har fått med allt sååå bra. Det var inget enkelt kit jag skickade ut denna gången...

Kraaaaaaaaaam på dig!!

Hanna sa...

GRATTIS! :o)
Kortet är verkligen underbart - jag är inte förvånad! ;o)
Ha det bra!
Kram från Hanna

Annika kort & gott sa...

GRATTIS! Kortet är jättefint.
kram Annika