lördag 18 juli 2009

Grillkort :-)

Gjorde ju ett par kort igår, nu kan jag visa det ena... här kommer det! Vi var hos en av mina käraste vänner som vi träffar alldeles för sällan! Vi bor inte långt ifrån varandra men tiden räcker knappt till att göra vardags-skräp och än mindre till att träffa de man vill träffa :-( Men så är det ibland. Det var iallafall underbart trevligt att träffa dem idag! Hon är den som fått mig att börja scrappa och en scrappare som inspirerar mig något enormt med underbara alster! Eftersom vi skulle grilla så tyckte jag att stämpeln gjorde sig väl på detta kort :D Färglagt med promarkers så här i väntan på höstens kurs i färgläggning med distress och akvarell! *jippie*


3 kommentarer:

Tygbiten sa...

Vilket härligt kort! Passar ju perfekt för en grillkväll!
kram Tina

Cyllan sa...

Hoppas din vän blev glad för det här härliga kortet med den goa grillkocken på. Som vanligt har du lyckas få dit en massa härliga detaljer. Åå ett stort Grattis till vinsten i Yolis deko-utmaning
Ha det gott
Kraam C

Anonym sa...

Tack snälla du för det fina kortet. Så kul att ni var här. Vi måste försöka få till lite fler träffar under hösten!! Kramar Emily