tisdag 21 juli 2009

Sneakpeak och utmanings-vinst :-)

Först en liten sneakpeak på vad jag fick på posten i slutet av förra veckan! Mitt swap-paket från tjejerna på FL. Nu har jag en vecka på mig att scrappa något med dessa härliga deko's. Jag har en liten idé om vad det ska bli och förmodligen blir det en LO.
Jag är ju gräsänka i några dagar nu när maken och barnen åker till svärföräldrarna på semester utan mig :(
Så blir det när semestern inte räcker till hela vägen.
Sen en bild på de underbara ting som dök upp i brevlådan idag! Vinsten från inspirerande och härliga Yoli vars deko-utmaning jag var med i! TACK tjejen! Vilka underbara saker du skapar!!! Kortet gör dem inte rättvisa för de är ännu vackrare i verkligheten. Och stämplarna var perfekta! "Tjejkväll" och "Ingen är som du" står det på dem och de kommer jag ha användning av! :-)
Nu ska jag umgås med familjen en sista kväll innan de åker... Jag kommer att längta ihjäl mig efter dem. Det är tur att jag har så mycket att göra att jag knappt vet hur tiden ska räcka till. Jag är kattvakt åt föräldrarnas busfrön till katter (4st monster varav 2 egentligen är mina), har upp över huvudet mycket att göra på jobbet och däremellan vill jag försöka hinna scrappa och förhoppningsvis träna lite. Träningen hänger på om maken hinner släpa in crostrainern i vardagsrummet igen eller inte. Just nu står den i sovrummet och där är det för trångt för att använda den. En nödlösning för att få plats med julgranen i julas, som inte har åtgärdats sedan dess... Säger lite om hur mycket tid man har över till allt man vill göra ;-)

2 kommentarer:

Yoli Design sa...

åhhh vad roligt att du gillar örhängena!! hihi kanske man får se en liten "du har på dem bild" :D

Kraaaaaaaam sötis!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jisses vad här hänt grejer då jag inte haft tiden att kika in här!

Först och främst -
Grattis till din vinst hos Yoli!! Så fina örhängen och stämplarna var ju verkligen både läckra och lite ovanliga!

Grillkortet är urhäftigt! Så himla fint! Kul att du ska gå färgläggningskort i höst, kan bara tänka mig att resultatet blir perfekt oavsett vad du målar med!

Hoppas katterna låter dig scrappa lite ifred och att du får lugna dagar som gräsänka!

Ha de bäst snäckan!
Kram /Angelica