fredag 1 maj 2009

Lilleman fyller 4 år imorgon!






"Om jag kikar lite snett mot tv'n så kanske inte mamma ser att jag inte tittar in i kameran..."

Lilleman fyller 4 år i morgon och stolt mamma som jag är så måste jag bara lägga upp kort på min stora kille! Tänk att tiden går så fort. För 4 år sedan låg jag till sängs med order om att knappt röra mig och väntade på att det skulle komma igång, det gjorde det inte och den 2:a maj kl: 21.10 kom vår underbara kille till världen efter en igånsättning. Älskad från första sekund! Det största som har hänt mig... Vi älskar dig gubben! Nu och alltid!


2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Självklart följer jag med till din nya blogg! Välkommen till Blogspot som jag själv föredrar! *ler*

Vilket gulligt foto på lillkillen! Sicken liten linslus! *ler* Ja, tänk så stora de blir, och så snabbt det går! Mina äldsta, nioåringarna, de är ju fortfarande mina bäbisar! Inte kan de gå och bli vuxna en dag... Det går inte för sig i min lila värld! *ler*

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica

lillis70 sa...

Är med till nya bloggen :-)
Grattulera sonen!