onsdag 27 maj 2009

Kort och vardag

Vad händer där då... Jobbar igen, dag 3 avslutad. Har nu fullt schema och det är jätteskönt att vara igång! Känns som att man aldrig varit borta trots att allt är nytt. Ungarna har det bra på dagis, det ramlar in lite mer pengar till sparkassan... nu är det bara makens uppsägningshot kvar så får vi se om det blir ännu bättre... de får svar på fredag hur det kommer bli.
Har gjort ett kort till en härlig scrappare som gör mig glad... Kunde inte låta bli :-)





4 kommentarer:

Cyllan sa...

Vilket härligt kort. Det där trollet blev man ju glad av att se...hihiii och han passade kanon till att BAMSEkrama.
Ha det gott
Kraaam C

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Säger det igen - gööörfint kort och jag blir lika glad varje gång jag sneglar på det där det hänger på min WallOfFame!

Btw - Du har något att hämta i min blogg! *ler*

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Glömde ju.. *virrpanna* Du har både en utmaning OCH en sak att hämta i bloggen!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Haha - känner mig som värsta stalkern här i din blogg! *flinar*

Men du frågade om man får ge och få dubbelt av KAOSerna och det är "vanligast" att man skickar till tre stycken (man får skicka till färre/fler) och vem man vill ge till har ingen betydelse om de har fått KAOSer innan - jag har hittills fått hela fyra stycken KAOSer, vilket jag är mäkta stolt över! *ler*
Så välj du ut precis vem du känner! Ska bli kul att se dina tolkningar på den!

Kramkram / Angelica