torsdag 14 maj 2009

Barnen "skrattar"

Lilltjejen är fortfarande sjuk. Febern dök upp i natt som ett brev på posten. Ligger nu runt 40 grader mellan alvedon och Ipren-supparna. Lillkillen är fortfarande frisk men har tråkigt... inte så konstigt. Så det blev till att plocka fram lite småplock ur scraplådorna så de fick något att göra en stund. "Ska vi skratta?" frågade sonen ;-) "Nä, scrappa" säger jag.... "Ja? Skratta... haha!" utbrister han. Han är för go'!
Linnéas första "scrap"teckning! Inte allt för illa av en sjuk tjej på 13 månader :-)

Daniel frossade i allt :-D

Nu hoppas vi att alvedonen börjar verka så hon får sova lite (i famnen förståss... så inget får jag gjort!).... Ha det gott alla!

Ska också passa på att tacka alla för alla fina kommentarer igen! Det kan inte sägas nog ofta...



3 kommentarer:

Alex sa...

vilka sötnosar! måste säga att båda är jätteduktiga, men jag gillar Linnéas stil lite, lite bättre! :-)

glad jag är att du tyckte om kortet! du får självklart lifta det! önskar jag hade hittat på designen så jag kunde ta åt mig ;-) ska bli kul att se din variant på den söta krukan! :-)

Tygbiten sa...

Härligt! Dina barn har talang helt klart. Underbar trädgårdsLO!
Ha det gott!
Kram Tina

ZozzosLiv sa...

Ååh så duktiga de är att "skratta".Hihi:-) Jag ska också scrappa med mina barn då vi hinner ska bli såå kul;-)

HOPPAS tjejen blir fris snart!!!*Kramar om*