måndag 4 maj 2009

FL-utmaning

Nu är det klart med omröstning och resultat så nu kan den publiceras. Mitt bidrag till "Sova-utmaningen" på FL. Det kom på 3e plats av 6 bidrag. Tack till alla som röstat och till er som röstat på mig!

Kriterierna var:

  • LO eller kort.
  • RUBRIK; ska innehålla trött, sova eller sömn
  • FOTO:1-3 st (gör du ett kort använd en figurstämpel)
  • PAPPER: minst 3 mönstrade ska finnas med på kort/LO:n
  • DEKORATIONER: valfria men det ska finnas med minst 3 knappar
Mitt bidrag:
Kortet är från Lillemans första födelsedag, taget när alla gäster hade åkt hem.


Kunde bara inte låta bli trollet som är "vyssan-lull" av Rolf Lidberg. Blommorna är från en gammal ljusmaschett jag fått av mamma :-) Även lilla blå med grön brads i är från maschetten. Genomskinliga knappar som nästan inte syntes, fastsydda. Rubrik i CB Harmony.

7 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Denna LO var såå fin...Den fick min röst...:-)Blomrankan var SuperB!!:-) Gulligt foto...Kraam

Karin sa...

vilken härlig LO! blommorna är sååå söta & blomrankan,najs!! =)
kram!

ZozzosLiv sa...

Gör ett kort nu vetja;-) Jag har faktist "bara" fått ett enda...:-( Kraam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men vad fin denna var! Grattis till en tredje-plats - det var inte illa!

Visst är det kul att hitta blommor från manchetter - de känns ju liksom mer unika eftersom det inte är jättemånga som sitter med samma sorts manchetter! Jag har hojtat till till kära mormor att samla ihop gamla manchetter - det lär nog bli några stycken! *yes!*

Gulligt foto på killarna, så mysigt det ser ut!

Ha de bäst!
Kram / Angelica

Anonym sa...

Den är jättefin, stämningsfull!

Kramar
Emily

Cyllan sa...

En helt underbar LO
Gillar färgvalet, utformingen på LayOuten(tror jag det heter) och de gulliga blommorna
Den bilden är verkligen supergoo
på dina två killar
Ha det gott
Kraaam C

Claudia79 sa...

Ahhaa är det du som gjorde denna?? Jag röstade på den nämligen under utmaningen! Jättefin!