tisdag 12 maj 2009

Födelsedagskort

Det blev ett kort gjort igårkväll... till en nära vän som fyller år om ett tag. Ett liiiila kort den här gången. Ännu mer Inkido-papper och Penny Black stämplar ;-)


Grattis-stämpeln är från Scrappers. Lavendellila halvpärlor. Hjärtbrads och band fanns med i månadspaketet från Skapa Hobby där även pappret kommer ifrån.

Swirls från Pysselmyran.

Och en baksida.

Nu är det frukostdags och sedan inskolning igen... Idag ska lilltjejen äta med. Vi får väl se hur det går ;-) Hon brukar sova innan maten och så blir det ju inte idag så förmodligen somnar hon med huvudet i tallriken. Men de är vana, storebror hennes var likadan när han började. Då fick de ställa undan hans mat och så fick han äta lunch när han vaknade efter vilan istället.




2 kommentarer:

Tygbiten sa...

Så fint kortet blev och vad snygg din blogg är, gillar kortet längst upp. ha en bra dag Tina

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Som sagt - grattis till jobbet och jag är övertygad om att lillskruttan har det bra på dagis, det är ju oftast vi föräldrar som är lite nojjiga av oss.. *ler*

Och du? Jag vill också fylla år och vara din vän när jag ser kortet! Jag vill också ha ett sånt vackert kort ju!
Fast det lät kanske inte så snällt att jag vill vara din vän bara för att du gör fina kort? *ler* Men du förstår säkert att det inte är så jag menar - jag menar att jag är grymt impad av din konstärlighet!

Ha de bäst snäckan!
Kraaaaam / Angelica