söndag 28 februari 2010

Sonens alster & altrat ljus

Jag har två barn som älskar att pyssla. Jätteroligt men ibland lite besvärande eftersom lilltjejen gärna ska sitta i mitt knä så fort jag pysslar och då får jag absolut inget gjort och alla mina pysselsaker har en tendens att bli ihopkladdat... Härom dagen målade hon med nyponsoppa med min alldeles nya pensel. Mamma var INTE glad ;-) Sonen däremot är lite mer strukturerad. Förra helgen gjort han och pappa ett födelsedagskort :-) Blommorna satte han på "kuddar" så dom "inte är så platta" som han sa.
Jag har också pysslat lite i veckan, inte så mycket men ett ljus fick jag ihop.
Allt för idag tror jag! Tack till alla som tittar in och lämnar en kommentar! Ni är för go'a!!



1 kommentar:

Veronica sa...

Hmmm undrar om inte D är stråt vassare än sin mamma. Det blev ju ett strålande resultat!! =D Så fint!

Kram på er!!!
Veronica