tisdag 2 mars 2010

Blogcandy och remakad LO

Vem gillar inte godis? Ett av mina favorit tillhåll firar 50.000 besökare! Helt otroligt på så kort tid!! *grattar* Och för att fira händelsen lottar man ut en BlogCandy. Var med du också! Kika in på Scrapptorget vettja.... HÄR... Pågår till 19/3 så än finns tid att ta en lott. Det har blivit en LO också i veckan. Från älskade sonens 3 års-dag... Jag vet inte varför jag har så svårt att göra LO's i blått och killigt. Är för insnöad i det "romantiska" tror jag. Har iaf lekt med akryl för första gången! Det var rätt kul, kommer jag nog göra om. Ingen typisk "Karin-LO" men som sagt, har svårt att göra killiga LO's. Det här är andra LO'n med samma foto, den första ligger i papperskorgen för jag blev inte alls nöjd, hur jag än försökte.

1 kommentar:

Articsisters sa...

Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tom ti huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

Tack för inspirationen.