lördag 20 mars 2010

Beställningskort i Tri shutter format

Nu är våren på väg! Tänk som underbart det är när snön börjar smälta och man ser torr asfalt lite här och var. Missförstå mig rätt, jag är ingen älskare av asfalt ;-) Men det är på något sätt vårkänsla i torr asfalt med allt grus....
Det har blivit ett beställningskort idag. Har inte hunnit scrappa på länge nu, men igår fick jag direktiv till ett kort som varit beställt länge. Papper och dekos är beställarens val, upplägget är mitt. Jag hoppas hon tycker att det är ok med rosa siffror trots att vi egentligen sa svarta... men jag var tvungen att piffa lite ;-) Kortet uppställt och uppfällt. Temat var födelsedag och svart vitt, det har jag klarat va! Jag som inte är bra på svart vitt blev lite nervös när jag fick direktiven. Och när det dessutom skulle vara stämpelfritt (dvs inga motivstämplar) och inga blommor och bling (!)... Men jag är nöjd med resultatet.
Nu hägrar lite frisk luft med barnen!!



3 kommentarer:

Mochride - mitt hjärtas röst sa...

Så snyggt!

Cyllan sa...

Tingeliing!

Men va läckert det blev med textpappret på insidan. Det rosa piffade verkligen till allt det vit och svarta.

Jag har något åt dig i min blogg. Ps...läs hela inlägget

Kraaam C

sari h sa...

1 sånt härligt tri shutter card-kort - svartvitt... i like it a lot!