torsdag 4 februari 2010

Stafflikort

Jag såg en underbar kortvikning på Scraptorget som jag bara var tvungen att testa nu när jag äntligen har fått en egen hörna. Det blev ett tack-kort till några som står mig nära och som jag just nu inte vet hur jag ska tacka för all hjälp vi fått den senaste tiden! När sjukdomar och vädrets makter gör sitt till så finns det folk som gör allt för att underlätta... och jag är så otroligt tacksam!
Maskade Tingtura-flickan och "för att du finns" från Inkido. Hörnswirlen är embossad i teal-silver. Tack-stämpeln är av Cremaria på Skapa Hobby.

Kortet uppfällt och uppställt.

Swirl-stämplar från Tingtura.

Jag tänkte att detta får bli mitt första tävlingsbidrag på länge. Till Nettans skisstävling för februari...

4 kommentarer:

Veronika sa...

Surfar in från scraptråden på familjeliv. :)
Vilket härligt kort :) Gillar swirlen :) Banden har du fäst dem bakpå kortet bara eller har du fäst någonstans frampå också?

Tygbiten sa...

Så snyggt, jag blev också inspirerad av scrapptorgets stafflikort och ska göra några sådana när jag är klar med beställningslistan.

Loreleii sa...

Veronica - De är limmade under med vanlig gluetape för att de inte ska glida runt...

Cyllan sa...

Wow...vilket snyggt kort!
Och grattis till den egna pysselhörnan - måste vara skönt och kunna ha sina saker på en plats där man kan smita in när man får en stund över.

Ha det gott
Kraaam C