söndag 14 februari 2010

Ljus, tändsticksask och kort i serie...

God förmiddag på er! Just nu kommer födelsedagarna tätt på varandra. Imorgon är det dags för nästa. Och med tanke på de små så firar vi en idag istället. Gammelfaster fyller år och ställer till med kalas. Hon är nog egentligen ingen rooosa person så, men förra året var det starka färger på kortet och jag måste ju variera mig! Det blev ytterligare ett staffli-kort, nu måste jag verkligen hitta en annan vikning för att variera mig! Men den är enkel och kul. Det syns lite dåligt med blingstenarna är formade som hjärtan så här lagom till alla hjärtans dag.
Eftersom födelsedagsbarnet har allt och lite till så är det enormt svårt att hitta på presenter. Vi har två ligger sedan jul, vi hann aldrig träffas i julas så hon har sina julklappar kvar här fortfarande ;-) Men det tar vi idag när vi ändå träffas. Och om det var enormt svårt att hitta på julklapp så var inte födeslsedagspresent enklare. Men! I natt vaknade jag med en idé. Såg något i MagnoliaInk för ett tag sedan som jag har velat testa. Så det blev ett egendekorerat ljus med samma stämpelmotiv som kortet för att matcha. Urkul och absolut något jag tänker göra om!
Det blev en liten tändsticksask också i sista sekunden...

Lilltjejen är nu prickigare än en hushållsmedwurst! Men humöret är iaf på topp :-)



Ha en underbar dag!




2 kommentarer:

Petra/Trollet sa...

Oh vad fint med stämpelmotiv på ljus, och vilken kanonidé till present. Jag måste oxå testa det!!!

Anonym sa...

Jättefint ljus och kort!
Din gammelfaster blir helt säkert glad för detta.
Mvh KatarinaR
www.katarinaspyssel.blogg.se