fredag 26 juni 2009

Tackkort

Ont om skapat på sista tiden. Det är för mycket jobba och för lite fritid just nu helt enkelt. Men det är kul! Hur märkligt det än låter, för situationen på arbetet just nu är minst sagt lite stressad för tillfället. Men samtidigt så känns det som att vi kommer framåt, det händer saker och jag tror på att det kommer bli bra! Underbara arbetskamrater gör sitt till :-)
Härom dagen hade vi besök av en firma som är leverantör till oss. Vi hade stora problem med våra datorer som vi har haft ett bra tag. Och denna underbara tjej gjorde allt hon kunde komma på för att hjälpa oss fast det inte alls var därför hon var där. Så som tack tänkte vi att vi skulle skicka något litet... Jag fick en liten stund över igår när barnen äntligen hade somnat och faktiskt sov mer än 30 min! Och resultatet blev ett rosa och brunt kort.
Papper från Inkido, Stämpel från Panduro och självklart en massa Prima-blommor!
Bakom minirosen döljer sig en tillplattad pärlhatt. Jag har två olika storlekar och båda (!) är för små för rosorna...
Tanken är att det ska ner en trisslott i fickan innan kortet postas...

Nu är det semester som gäller! 3 veckors ledigt. 2 veckor ensam med barnen och sedan en hela familjen innan jag börjar jobba igen och maken har barnen själv i 3 veckor. Tänk att det kan vara så skönt med semester när man nyss börjat jobba och ändå varit "ledig" i över ett år innan...

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

JÄTTE fiint kort!!!Blommorna,, I löööv them!! ;-) Kraam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hallooouuu tjejen!

Skönt att få livstecken ifrån dig! Och supersnyggt kort till den sjyssta tjejen!

Här är det också fullt upp och då är jag ändå sjukskriven, så jag vet egentligen inte riktigt vad jag gör? Men tiden rusar fram och kvar sitter jag, men kli i scrapfingrarna! *ler*

Hoppas allt är bra med dig annars!
Ha de bäst!
Kram / Angelica