onsdag 3 juni 2009

Svartvitt

Ett försök på en liten minitavla... Det blev sådär, saknar ordentligt mönsterpapper och stämplarna på "motivpappret" hamnade lite galet... Problemet var att det skulle vara svartvitt (med gråskala tillåten) och jag hade väldigt dåligt med svartvita papper och dekos hemma märkte jag snabbt. Det fick således bli svart cs som ram med vita stämplar på, svartvita knappar, notpapper, vita minirosor och en mulberryblomma i svartvitt. Gråa brads fick plats i mitten av de små swirlsen. Det syns dåligt men det är stickles i "gunmetal" runt texten.

Jag vet inte vad det är för fel, men av någon anledning blir alla mina bilder väldigt gryniga trots en bra kamera. Måste nog titta närmare på kameran och se om det är något som är fel :-(

7 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken vacker tavla. Jättesnyggt upplägg och texten är ju bara för fin.

Karin sa...

åååh, den är jätteläcker! =) Snyggt med svart å vitt !
kram

Unknown sa...

Jättefin! Läckert med bara svart-vitt!

Alex sa...

Jag tycker den är jättefin ju!!! Älskar de vita stämplarna på svarta cs-ramen! O svart-vita notpappret! Nä, inget att ogilla här inte!

Maja Stokk / eyovine sa...

Snygg!!! Passar fint med bara svart och vitt.

Kram

Bettan sa...

Visst kan det kännas svårt när man använder sig av saker man inte har så många grejer av. Man är ju oftast van vid sin stil :-) Jag tycker du har lyckats jättebra ändå :-)

Carolas Bod sa...

Det var en otroligt vacker minitavla. Vad du är duktig och har bra fantasi :-)