onsdag 28 april 2010

Groda och pirat fyller 5!

På söndag fyller sonen min 5 år! Har så svårt att förstå att det har gått så fort! Passar idag på att visa två alster om och till honom. Mer än så orkar jag inte, ska krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen och en roadtrip till Örebro!

Först en liten LO om vår lilla groda när han fortfarande var en liten groda. Nu är han vår stora prins istället... eller var det pirat? ;-)
En liten närbild på grodan. Utskuren med älskade vännens "sill" i somras! Den har legat och väntat på sin LO länge nu!

Och sist men inte minst hans födelsedagskort till söndagens piratkalas! Han har valt tema själv och pirat eller spiderman stod högst på listan. Efter lite funderande valde han pirat till slut vilket jag är tacksam för eftersom det i mina ögon är ett mycket roligare tema på ett barnkalas :)
Färglagt med distresser på 225g akvarellpapper. Lite silverdyna blandat med black soot till svärdet gav lite metallskimmer. Papper och stämplar från Magnolia, blomma från Petaloo. Gröna metallbrads och några gröna blingstenar.
Nu ska jag krascha i soffan igen!! Är enormt yr och orkar inte sitta uppe några längre stunder. Håll tummarna för mig i morgon!

1 kommentar:

Emily sa...

Tänk att han har varit så liten ;o) Du måste ge honom en stor kram från mig! Hoppas att Piratkalaset blir toppen! Kram