tisdag 27 april 2010

Helgens skapelser

Hej hej,
Sjuk som jag är så blir det inget gjort idag. Ska snart krypa ner under filten i soffan igen tillsammans med barnen. Men passar på att lägga upp bilder på helgens scrapmaraton eftersom jag ändå satt vid datorn och kollade jobbmailen lite snabbt.


Hittade en helt underbar skiss på svenskscrapbooking.se!
Den passade perfekt till ett projekt jag har haft i huvudet sedan i höstas när dagiskorten kom. Det blev två LO's på samma skiss fast spegelvända. De ska sitta tillsammans i varsin ram och den första är den som kommer att sitta till höger av de två. Den på lilltjejen blir den vänstra.
Lite närbilder
Nu ska jag krypa ner igen... orkar INGENTING idag! :-(



1 kommentar:

Emily sa...

Ooh, nu känner jag mig lite inspirerad att skapa igen, vad fina de blev! Kramar