torsdag 15 april 2010

Födelsedagstårta och beställningskort i mängder

Jag fick en beställning på inbjudningskort till en 60-års fest för ca 1,5 vecka sedan. 20 kort. Eftersom jag inte hann fixa papper till 20 st likadana så har det blivit lite blandad kompott. Här är några av dem. Välkommentexten är embossad i guld. Insidan av korten har ruta för att skriva i detaljer etc och välkommenstämpeln även där. Och så lite fler kort på ungarna. Det här är från i söndags när vi vågade oss på födelsedagstårtorna som var till i lördags. Eftersom vi nu bara blev 4 tårtgäster så fick ungarna varsin att äta från, det var uppskattat :D De har dessutom varit med och tillverkat "sin" tårta.


1 kommentar:

Tygbiten sa...

Fina inbjudningskort. Mannen i mitt liv fyller 50 men jag tror att jag kör en datavariant på inbjudan. Vi ska ha ca 90 gäster och även om jag inte behöver göra 90 inbjudningar så tror jag att jag har annat att pyssla med istället. Men roligt hade det varit.
Härligt med varsin tårta till barnen, smaskigt värre! Ser jättegoda ut.
Hade tgott kram Tina