torsdag 13 maj 2010

Stafflikort i rosa och turkost

Har efter mycket om och men lyckats knåpa ihop ett födelsedagskort till en vännina som fyller om ett par veckor. Det blev ett stafflikort den här gången. I rooosa och turkost med en gö'gullig liten liggande Tilda (sonen valde mellan den här och en vårhängel)En närbild på blomhörnan som känns lite obligatorisk ;-) Hittade små minibär på Countryscrap (om jag minns rätt) och jag ångrar redan att jag inte köpte fler, helt underbara att jobba med! Stickles på blommor och Tildas vingar.

Vi hade planerat att ta fram grillen idag men tiden rann iväg och nu känns det för sent. Håller tummarna för att vädret tillåter imorgon! För även om jag jobbar imorgon så har jag lovat familjen att försöka göra en kort dag.


4 kommentarer:

Cyllan sa...

Vilket lääckert somrigt kort du fått ihop till din vän

Kraaam C

Emily sa...

fin, fint ;o)

kramar

Petra sa...

Härligt kort i fina färger.

Annelie sa...

Jätte fint!!!