söndag 29 november 2009

Gårdagens kvällspyssel

Jag har insett att jag nog inte kommer hinna göra alla de julkort jag sklle behöva göra. Men jag gör så många jag hinner när jag hinner så får det räcka. Jag fick 20 min på mig igår att göra ett snabbt kort innan barnen skulle läggas. Det här är resultatet. Färglagt med akvarell och vit sakurapenna :-) Pappret från inkido var så mönstrat och fixat innan så det har jag inte gjort något annat med än att chalka kanterna och sätta några rhinstones i swirlen. Idag hägrar en IKEA resa med sonen om det fungerar. Maken kroknade igår i något som liknar influensa (dock ingen större hosta så jag tvivlar starkt på att det är den med knorr). Men trött och orkeslös är han och ont i kroppen fick han så det beror lite på hur mycket han orkar med dottern idag om jag kommer iväg eller inte. Jag måste hinna göra några kort också.


Inga kommentarer: