torsdag 3 december 2009

Jag vann :-)

Det har varit tävlingsdags på FL igen. Kortutmaning :-) Vi var 3 som hade lämnat in bidrag, hade hoppats på fler... men men... mitt röstades iallafall fram som vinnande bidrag den här gången. Kul! Tack säger jag!
Kortet ser ut så här vettja! Nu börjar ju tiden rinna iväg och snart är det jul. Ett julkort till hann jag med innan influenasan slog till här hemma...

Men nu blir det inte mer på några dagar. Har varit hemma i 2 dagar från jobbet och mår inte alls bra. Huvudvärk from hell, ont i hela kroppen, förkyld och feber. Nä, vill inte må så här! Jag vill jobba och pyssla och baka och springa på julmarknad. Inte ligga i sängen och knapra värktabletter tills magen tar stryk!

2 kommentarer:

Tygbiten sa...

Grattis , grattis! Välförtjänta röster.
Vilken söt stämpel på det andra kortet, vart kommer den ifrån?
Kram

Loreleii sa...

Tack tack!
Stämpeln är från Scrappers. Köpte hela A5'an julstämplar och det här var en av dem :-) Eller rättare sagt två, textstämpeln är separat men jag passade på att sätta ihop dem.