tisdag 29 december 2009

Tändsticksask till...

Det blev en tändsticksask till innan jul, som mina kära föräldrar fick härom dagen. Korten på den är värdelösa, den ser mycket härligare ut i verkligheten ;-) Dessutom fick jag inte med på kortet att den inte är fyrkantig som vanligt utan i "pyramid"format... ... Samma men olika på olika sidor... Embossat med clear, nersmutsat med distress
Annars är jag lite småledig/sjuk och därför jobbar jag hemifrån och tar hand om småtrollen samtidigt. Hoppas på lite skapartid under helgen som kommer.... vi får väl se... Lusten säger LO's!

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh gud vad många vackra tändsticksaskar, ljuspåsar och julkort du fått gjort! Känns som att jag missat hur mycket somhelst under min frånvaro här!

Hoppas allt är bra med dig snäckan!
Ha de bäst!
Kraaam / Angelica