torsdag 12 november 2009

En fördel med VAB

Säga vad man vill om sjuka barn och vab. Men det lämnar ibland lite utrymme för pyssel, något som det varit väldigt ont om på sistone. Det blev ett födelsedagskort till en tjej idag. Rosa så klart, vad annars? ;-)

Färglagt med akvarell, har inte riktigt lärt mig att bemästra tekniken än men jag tränar på. Jag vet att tålamodet är en av mina stora fiender i det här ;-) Blommor från Prima "glaserade" med 3-D lack för att matcha daggdroppen i mitten. Glitterpenna runt bladens kanter samt chalkat.Samma sak här. Prima, chalk (färgen heter maroon, älskar den!) och glitter gelly roller.
Har inte handlat pyssel på länge, men nu är det dags. Ska hämta tack N'peel på stan i samband med besök på vårdcentralen om ett par timmar. Har dessutom ett julkit ligger och väntar från Skapa Hobb som jag måste betala och hämta hos snälla Eva!



Inga kommentarer: