måndag 3 augusti 2009

Yummy ymmy med mumsmums!

Två kladdiga kort på en smaskande tjej! Linnéa är en riktig gottegris och första mumsmumsen slank inte bara ner av bara farten, hon lyckades kladda ner hela sig på vägen... men gott var det! "Namm! Namm!" lät det vid bordet. Skissen är från Nettans senaste skisstävling och LO'n blir mitt bidrag :-) Lite närbilder så klart... Hittade stjärnor på guldtråd på Rusta i julas... nu kom de äntligen till användning!
Nu blir det till att gå till jobbet. Fortfarande inga barn och make hemma. Tomt som bara den :-( Men snart snart kommer de hem igen... och då blir det tyst här inne för jag har lovat min man att inte scrappa på ett par veckor när de kommer hem ;-)


6 kommentarer:

Karin sa...

Åh,vilken underbar layout! Fotona är ju ursöta!! Vilken gullunge!
Kram kram!

Gurkiss sa...

Jätte fin och söt lo :)

Din tjeja är också himla söt :)

Ha de gott
kram Gurkiss

Emily sa...

Den blev hur bra som helst! fotona är störtsköna, hon e ju så go lilltjejen!

Kram

ZozzosLiv sa...

Jätte JÄTTE fin LO!! Du kommer säkert att vinna denna....Såå läcker är den!!:-) Jag kör ju varje månad med nettans skisser men denna gång blev jag tveksam;-)

Kraamar

Cyllan sa...

Ååå vilken härlig LO med din goa tjej du skapat.
Och dina bidrag till utmaningarna va med snygga - jag gillade att din LO var enkel i utförandet (och tycker inte alls att den var kal men jag gillar ju själv att dekorera sparsmakat...fniss)

Nina sa...

Jättefin LO!