söndag 23 augusti 2009

En sneak-peak!

Det är faktiskt allt ni får idag! :-) Jag har scrappat och fixat mest hela dagen både själv och med lillkillen! Han börjar bli riktigt duktig på att välja stämplar och dynor. Han fick en egen skärmaskin idag (min gamla) för att jag ska få ha min ifred.
Ni får inte se helt vad jag har gjort eftersom de ska till sina mottagare innan jag vill visa upp det. Men en liten sneak-peak kan ni få i alla fall. Bara för att visa att jag inte har gett upp helt. För nu var det läääänge sedan jag fick något gjort på scrapfronten. Jobb och familj har lagt beslag på mig! Men idag har jag lekt med distresser och embossing-pulver så fingrarna är svarta och diskbänken prickig :-)




3 kommentarer:

Cyllan sa...

ÅÅå nu bidde jag nyfiken på vad du (och lillkillen) skapat idag.
Låter härligt att ha fingrarna fulla med färg efter en dags kreativitet
Ha det gott tjejen
Kraaam C

Tygbiten sa...

Missade att du frågade om vikningen. Jag har använt 2 kort (dubbeltvikt 15x15) som jag har lagt omlott så att mittdelen är dubbel sedan har jag vikt sidorna.
Kram Tina

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh, men vad läckert det ser ut! Du kan ju inte hålla oss på halster hur länge somhelst?! *flinar* Jag vill se mer, jag vill mer!!!

Hoppas allt är bra med dig vännen?
Ha de bäst!
Kram / Angelica