måndag 7 september 2009

Kort

Vi är hemma idag också. Sonen är sjuk i feber, ligger och pendlar mellan 39 och 40grader sedan igår eftermiddag. Maken är på kurs och Lilltjejen fick faktiskt gå till dagis idag trots att brorsan är sjuk. Han behöver vila ifred och hon behöver leka av sig.
Har gjort ett kort idag efter en vikning jag länge velat testa. Blev inte 100% nöjd, vet inte om det är färgerna som inte är mina (fick jag välja skulle allt vara beige och rosa *ler*) eller om det är avsaknaden efter en scalloped spellbinder som passar min ovala! Hur som...


Nu ska jag krypa ner brevid sonen i soffan och mysa med lite glass och "casper" :-)
Ta hand om er!


5 kommentarer:

Ina sa...

SUPERWOW vad häftigt det var, OJ vad jag blev sugen på att testa denna vikningen nu, den var ju bara SÅÅÅ LÄCKER, hoppas jag klarar av den.

Ge sonen en kryapådigkram från mig i Småland.

KRAM KRAM

ZozzosLiv sa...

Ojj vilket fint kort...:-) Cool vikning också...HOPPAS ni alla kryar på er SNARAST!!Kraamar

Tygbiten sa...

Så snygg vikning! Får nog lifta den någongång om det är ok.
Åh det är så jobbigt när man kommit in i sjukperioder känns som det aldrig tar slut. Mina är ju stora så jag kan bara vara hemma med dottern. men jag minns när jag hade börjat på nytt jobb och sonen hade 4 öroninflammationer på raken. Två dagar efter avslutad PC-kur var det dags igen. Jobbade halvtid då men det blev inte många arbetstillfällen på den perioden.
Krya på er!
Kram

Karin sa...

Åh vilket fint kort! Jätetcool vikning, ser jätteskoj ut *måste testa* =)
Kram!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men gud vad snyggt det var! Och färgerna är kanonfina!

Hoppas, hoppas verkligen att ni kryat på er i skrivandets stund - ni verkar ju ha hur mycket otur somhelst med de däringa jädrans baskeluskerna...

Håller tummar & tår på att ni får en relativt frisk höst nu tjejen!

Ha de bäst!
Kram / Angelica