onsdag 13 oktober 2010

Gratulationskort i påskfärger?!

Ja, det blev faktiskt lite påsk över det hela vilket inte var meningen. Tanken var att göra något som inte var så klassiskt höst eftersom det tenderar att bli så att samma personer får kort i samma färgskala p.g.a. årstiden... Och så hittade jag ett underbart lila papper i gömmorna... med gula inslag och då fick det bli så!




Tänk att det är så svårt att få bra foton så här när det är mörkt och grått. Hur man än gör så blir det inte riktigt bra. Vad har ni för tips? Hur gör ni för att framhäva färger och kontraseter på era alster? Mina ser altid lite platta ut på foto, som färgläggningen av Tilda t.ex. som är mycke mer nyanserad när jag ser kortet "live".



En insida... Det är svårt att set. Men det står "grattis på födelsedagen" på X antal språk på det lila pappret. Jag undrar om mottagaren ser det för de tog ett tag innan jag såg vad de stod ;)



Nu ska jag göra frukost åt de små. Lillkillen har fått scharlakansfeber så han, dottern och jag har några hemmadagar. Nu får han iaf behålla maten vilket är ett gott tecken!





1 kommentar:

Ina sa...

JÖSSES vilket underbart vackert kort, hjärligt mysigt blev det ju, mottagaren kommer nog bli överlycklig.
KRYA på dig kramar till lillkillen.

KRAM
Carina