lördag 9 oktober 2010

Första LO'n om mig!

Idag ligger min presentation ute på Scrapptorget.
Ja, ni ser rätt. Det är en LO om mig! Den första någonsin och kanske den enda någonsin. Jag gillar ju verkligen inte att stå framför kameran, men nu hade jag inget val. Resultatet blev en Rosa LO, för den skulle ju vara "typisk" för mig. Kika in på länken ovan och kolla hela presentationen vettja :)


Blomranka från Prima, "lycka", "K" och "79" är jag osäker på tillverkarna av...



Vita änglavingar från Maya Road (tror jag va? Rätta mig om jag har fel!). Inspire från Tim Holz och en jätteros från Prima. Har förälskat mig i mist och här kommer den i två färger"Sugar Plum Fairy" & "Cremé de Rouge".



Paintables-arket är färglagt med distresser...




Det var allt för idag. Nu ska jag kurera ryggen som inte alls vill göra som jag vill. Vilket i och för sig innebar att maken kom med frukost "på sängen" (fast i soffan) och varm vetekudde. Mysigt!






Inga kommentarer: