måndag 30 augusti 2010

En hemlighet...

För härlig för att vara sann :-) Ja, och vad det är får ni inte veta riktigt än! Men jag kan säga så här. Blir det som jag hoppas på så kommer jag nog vara stoltast i stan ett bra tag! Tänk att en hobby kan göra så gott för hjärtat :-)
Vill passa på att tacka alla som kikar in i bloggen, tackar för sällan men här kommer ett stort TACK!
Och nu till lite bilder...
Senaste kortet till julkortssamlingen. Samma upplägg som det förra, gillade tagsen och har en hel hög med rosa tags hemma som jag inte hittat någon användning för tidigare just p.g.a. färgen. Passade perfekt som bas nu eftersom det ändå fanns rosa i papperna :) Distressad med peeled paint, tea dye, broken china och walnut stain. Stämplad med black soot, barn door och peeled paint.
Färglagt med distresser på 300g akvarellpapper. Tränar som bäst med vattenpenseln.

När jag tänker avslöja min hemlighet.... så snart jag vet säkert lovar jag att uppdatera :-) Ha en underbar kväll. Nu ska jag och maken krypa ner i soffan och titta på en film!






3 kommentarer:

Tygbiten sa...

Åh så nyfiken du gör mig ;-) Spännande ...
Mysigt julkort du gjort, jag var på scrapmässa och köpte Maja Designs nya julkollektion SÅÅÅÅ fina papper.
Kram

jiz sa...

Berätta nuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veronica sa...

Ska vi byta hemlisar eller.... ??