måndag 2 augusti 2010

Julfnatt och till ett brudpar

Eftersom det regnar idag igen så passar jag på att pyssla lite. Maken brukar tjata på mig att börja i tid med julkorten, så i år sätter jag igång tidigt :) Stämplar från Magnolia och Tingtura om jag minns rätt. Papperfrån Inkido och Graphic 45 (tror jag, spill från förra året).
Det är snart dags för bröllop på jobbet. Eftersom jag inte var helt säker på datum och namn på blivande maken blev det namnlöst ;) Papper från Magnolia, stämplar lika så (bänk samt väntande brud samt text), Lyckönskningar från Skapa Hobby och självklart massor av blommor av blandade märken. Vit CS samt champangefärgad samt syrenrosa (för den är mer rosa än lila) cs med pärlemoskimmer. Close-up...
Insidan, textstämpel från Inkido "för att du finns".
Och så baksidan...






Inga kommentarer: