tisdag 1 juni 2010

Morsdagskort

Ja, det har ju varit mors dag! Mamma min fick ett kort med en underbar lite hängla-tjej. :)
Vad fick jag då? Jo, ingenting. Som vanligt var det ingen som hade mors dag i huvudet och tankarna. Så det blev som vanligt en dag med lite små-irritation över att maken inte ens kunde ta sig för att säga "grattis". Att barnen inte minns och gör någon grej av det förstår jag, de är så små fortfarande att jag inte begär... men deras pappa kunde ju iallafall säga grattis. Men men, jag borde vara van vid det här laget. Jag fick ju i alla fall blommor när jag fyllde 30.

5 kommentarer:

Cyllan sa...

Gryymt läckert kort du gjort (och kul och se dig ibland de tävlande inne hos ScrappTorget).
Tråkigt att maken glömde bort dig i söndags...
Ha det gott
Kraaam C

Emily sa...

Fin, fint!
gillar färgerna!

Kram kram

Lillnettan sa...

Hm, känns som om vi har samma typ av make... Det är bara att bita ihop och tänka på alla hans BRA sidor antar jag! :-D Min diskar i tid och otid, och det är ju skönt tex. Supersnyggt kort iaf, älskar lila!

Loreleii sa...

Lillnettan - jo, disken är hans avdelning ;-) Så de är nog rätt lika då ;-) Det är som du säger, man får ta det onda med det goda och det goda överväger!

Tack! :)

Laila sa...

Skönt att höra att mna inte är ensam i den situtaionen... :-\
Men en kram kostar liksom inte så mycket